Interzicerea telefoanelor în școli nu îmbunătățește rezultatele elevilor

Un studiu recent sugerează că interzicerea smartphone-urilor în școli nu are impact pozitiv asupra comportamentului și performanței școlare. Cercetarea, realizată de Universitatea din Birmingham, a fost publicată în jurnalul The Lancet Regional Health – Europe.

FOTO Arhivă

Studiul a analizat 1.227 de elevi din 30 de școli secundare din Anglia, comparând instituțiile cu reguli stricte privind utilizarea telefoanelor cu cele care permit accesul în pauze și în timpul prânzului. Rezultatele arată că nu există diferențe semnificative între cele două grupuri în ceea ce privește somnul, comportamentul în clasă sau activitatea fizică. Cu toate acestea, cercetătorii au descoperit că un timp mai mare petrecut pe rețelele sociale este asociat cu rezultate școlare mai slabe, o stare de bine mentală mai precară și un nivel mai ridicat de anxietate și depresie.

Dr. Victoria Goodyear, autoarea principală a studiului, a declarat pentru BBC…

Citeşte mai departe