„Revoluția” din sistem. Planurile de învățare individualizate, o formă fără fond. De ce consideră profesorii că sunt inutile

Noul Statut al Elevului publicat în Monitorul Oficial prevede, printre altele, dreptul elevilor la planuri individualizate de învățare, elaborate de profesori în urma evaluărilor și a rezultatelor obținute de copii. Până acum, aceste planuri erau prevăzute doar Regulamentul-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ și în Legea învățământului preuniversitar.

Planul de învățare personalizat, un drept al elevilor stipulat și în Statut. Sursa foto: arhivă

Ce presupun aceste planuri și cum vor fi puse în aplicare? Îi va ajuta, realmente, pe elevi să recupereze materia? Le va deschide apetitul pentru studiu? Cum îi va ridica pe cei de nota 2?  Sunt doar instrucțiuni strict declarative, pe care nu le va băga nimeni în seamă, doar ca să fie undeva scrise, sau ne aflăm în fața unei „revoluții” în sistem? 

Planul de învățare individualizat, doar o formă fără fond

„Dascălii sunt obligați…

Citeşte mai departe