Raport. Câți bani au cheltuit partidele pentru publicitatea pe rețelele sociale în ultimii ani

Partidele politice au cheltuit în perioada 2019-2023 aproape 100 de milioane de lei pentru publicitate online, dintre care peste jumătate au fost cheltuiți de USR, PSD și PNL, arată o analiză s Expert Forum.

Majoritatea partidelor parlamentare au investit bani serioși pentru promovare FOTO Colaj

Între 2019 și 2023 au fost cheltuite aproape 100 de milioane de lei pentru teme politice, electorale și sociale prin reclame Facebook/Instagram (80 milioane lei) și Google/Youtube (18 milioane lei)”, arată o analiză publicată joi de Expert Forum. Potrivit raportului, peste jumătate din acești bani au fost cheltuiți de cele mai mari partide parlamentare.

USR a investit cel mai mult în comunicare online, urmat de PSD și PNL. Cu toate acestea, ca număr de reclame pe Facebook, cel mai activ a fost PNL, cu peste 70.000 de reclame, la distanță semnificativă de PSD și USR. Valoarea cheltuielilor USR din perioada 2019-2023 a ajuns la 15,51 milioane…

Citeşte mai departe